Az ember, ha bajban van, hajlamos esztelenül kapkodni, és nem gondolkodni, beleugrani az első megoldásnak tűnő kútba, akkor is, ha esetleg messziről ordít róla, hogy felé se kellene hajolni. Tudom, mert én is nagyon ilyen típus vagyok. Ha egy pillanatra megállnék és végig gondolnám a helyzetemet, nagyon sokszor a megoldás ott fityeg az orrom előtt, a jó megoldás, de én más irányba indulok, és még nagyobb kár is lehet belőle, mint az eredeti probléma volt. Ezen próbálok én is változtatni, vagy legalább a már elkövetett hibákat újra nem megtenni.
Legutóbb például sajnos rosszul szálltam ki a kocsiból és hozzá ütöttem a telefonom kijelzőjét az ajtóhoz. Mondanom sem kell, hogy teljesen összetört a kijelző. Használhatatlan lett, de olyannyira, hogy fel se tudtam oldani a telefont, mert annyira vágta a kijelző az ujjamat. Pánikba estem, hiszen rengeteg adatom, céges és magán dolgok egyaránt a telefonomon vannak, amiket nap, mint nap használok is. Megrémültem, hogy hogyan fogom tudni megoldani a másnapi munkát, és egyéb dolgokat, ezért az első helyre berohantam, ahol kijelzőt cseréltek, bár nagyon nem volt szimpatikus a hely.
A végeredmény az lett, hogy három napig ott volt a telefonom, kicserélték a kijelzőt, ami nem volt jó, vagyis közölték velem, hogy akkor újra csinálják az egészet, de duplán kellene kifizetni a kijelző árát. Én erre nagyon mérges lettem, megkértem őket, hogy nyugodtan szedjék ki a kijelzőt és tegyék vissza a régit, majd segítséget kértem az egyik jó barátomtól, aki az iszereles csapatát ajánlotta. Hozzájuk érkezve másnap már mehettem a telefonomért, a kijelző tökéletes volt, és felhívtak, hogy az akkumulátor is elég rossz állapotban van, egy szervízre kicseréljék-e azt is, természetesen kértem, szóval majdnem egy teljesen új telefont kaptam vissza a szervíz végén. Hatalmas különbségek vannak, megéri gondolkodni, mielőtt az ember döntést hozna. És ha egy jó csapatra van szükség maximális szinten csak ajánlani tudom az iszerelest.